SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

26 February 2010

Cum devine omul pasionat de scrapbooking

Prin metoda "vazut si placut", cel mai sigur. Iar eu sunt exemplul clasic:

O prietena imi tot spunea ceva despre scrapbooking si mi-a aratat si cateva albume realizate de ea de-a lungul timpului. Foarte interesante, pe fiecare fila de album, era cate un comentariu scurt referitor la pozele de pe acea fila. Astfel incat privitorul intelegea cam despre ce era vorba, fara sa aiba nevoie de prea multe explicatii. Nu pot sa spun ca asta m-a convins, sincer. Dar cu adevarat pasionata am devenit cand am intrat in "paradis": camera ei speciala, unde creaza si are sute daca nu mii de lucrusoare superbe, speciale pentru scrapbooking. Are un dulap mare si frumos, alb, in stil romantic, cu sertarase speciale, fiecare umplut cu nu stiu cate tipuri de produse. Am simtit ca nu mai vreau sa plec de acolo. Simteam ca fiecare sertaras ascunde un secret, iar eu trebuia sa il descopar. Cred ca e de la sine inteles ca mi-a intrat in cap sa-mi iau si eu acel dulap special. De Cuttlebug tot de la ea am aflat. Normal ca il are. E profesoara de scrapbooking. Da, aici si peste tot in lume, de fapt, se predau cursuri de scrapbooking. Ajungem si noi acolo, lume, nicio grija. Incet dar sigur ;).

Dar povestea nu se termina aici. Bineinteles ca m-a facut fana pe viata, oferindu-mi in dar de Craciun, o mapa cu chestii esentiale (carton colorat, hartie imprimata cu diverse modele, banda dublu-adeziva, panglici, brads, nasturasi cu diverse modele etc.), si din acel moment sunt prinsa pana peste cap.

Inainte de acest eveniment crucial din viata mea (:P), incercasem sa ma documentez si am dat vrand-nevrand peste scrapbooking-ul digital. Am descarcat un software, chiar doua, si am incercat sa realizez ceva. Insa am constatat rapid ca nu e de ajuns pentru mine, eu am nevoie sa imi folosesc manutele, sa simt ca realizez ceva eu insami, satisfactia e alta, clar.

Din pasiune am deschis acest blog si tot din pasiune vreau sa deschid si un magazin cu produse pentru scrapbooking. Ce ziceti, cum vi se pare ideea? Suna cat de cat tentant?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background