Blogger si Picassa au probleme

Dragii mei,

Nu stiu de ce, insa de acum 2 ore aproape, eu nu imi mai pot vizualiza toate pozele de pe blog. Am intrat si pe blogurile altor prieteni si aceeasi problema o au si ei (insa nu toti - si nu imi dau seama de ce). Va rog sa scuzati inconvenienta si aspectul neplacut al blogului. Si sa speram ca se va rezolva cat de curand.
Ideea este ca nu pot incarca poze - dupa ce dau Upload vad o cruce rosie mica in loc de poza. Si la fel apar si pozele mele de pe Picassa, toate cu crucea asta mica si rosie. Tre sa fie o conexiune intre cei 2 provideri, insa sper sa se rezolve mai rpd. Citind pe net, am vazut ca Blogger a mai avut problema asta, cel mai recent a fost anul trecut in toamna. Insa sunt foarte lenti in a veni cu o solutie. Ceea ce e destul de frustrant.
Daca are cineva din voi vreo solutie, va rog nu ezitati sa ne ajutati si pe noi, cei aflati momentan "in nevoie".

Multumim anticipat!