SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

09 March 2010

Cutiuta postala funny

Buna, fetelor!

Zilele trecute aveam chef sa creez ceva, stiti starea ;). Nu stiam exact ce vreau, la inceput. Insa cautand prin blog, am dat peste felicitarile cu buzunaras si am zis ca trebuie sa am si eu una.
Dar cum nu era ziua nimanui, am transformat-o in cutiuta postala ;).
Am ales modelul cu buzunaras dublu si iata ce a iesit:


Am "impopotonat-o" cu 2 floricele facute de mine, tagul acela de sus e decupat si atasat cu 2 brads, la fel ca si floricelele. Iar soriceii aceia adorabili sunt niste abtibilduri pe care le am de nu stiu cand. Mi s-au parut foarte amuzanti si perfecti pentru cutiuta noastra postala :P.
Noi in buzunarasul de jos punem mesajul pe care l-am scris ultima oara. Sta acolo pana il citeste destinatarul. Dupa ce a fost citit, e mutat in buzunarasul de sus :P. E o chestie foarte personala, iar noi avem traditia asta de cand ne stim si de aceea cutiuta postala a fost mai mult decat binevenita ;).
Daca va place sa va lasati biletele prin casa si nu vreti sa le aruncati dupa ce le cititi, atunci poate ca e o idee frumoasa si pentru voi ;).

Spor maxim in toate, dragii mei!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background