Fluturasi colorati

Aseara, tarziu, m-a gasit cheful sa creez ceva. Nu te pui cu cheful, se pare ca vine cam cand vrea el. Mai lipseste sa ma trezesc noaptea din somn cu chef de scrap :)).
Cum primavara e prin apropiere, am simtit nevoia sa exprim cumva veselia, energia, prospetimea, puritatea pe care ni le aduce in dar. Si am ales un fluturas. Pe care l-am daruit sotului meu apoi ;). Lui i-a placut, sper ca si voua sa va placa si, mai ales, sa va inspire:

Dupa culori as zice ca e destul de exotic :P.
Recunoasteti floarea din mijloc, cred ;). Iar sablonul pentru fluturas e luat de pe internet, logic :D. E acelasi fluture, insa pentru a-l crea in marimi diferite, am dat "zoom in" si "zoom out" ;). Ca dimensiuni: cel mare are vreo 40 cm lungime si vreo 25-30 latime, iar cel mic il faceti cat de mic vreti voi. Floarea e fixata cu un "brad". E, de fapt, un obiect de decoratiuni interioare. Poate fi agatat undeva in casa si arata super ;). Eu ma gandeam sa mai adaug niste floricele mici de tot pe el sau niste rhinestones, ca sa arate mai scrapbook-ish :P. Avand in vedere ca e pentru sotul meu, l-am intrebat daca vrea sa il mai "impopotonez" putin si a zis ca nu. Deci l-am lasat asa :D.

Spor la creat, dragilor! Sa avem o zi buna si sa ne auzim cu bine ;)!