Invitatii de nunta

Dragi scrapperi si curiosi,

Ma tot gandeam ce noutati sa va aduc mai intai, ceva care sa va fie si mai la indemana, oarecum. Si atunci mi-am amintit de 2 din prietenele mele care, atunci cand au auzit despre scrapbooking, primul lucru la care s-au gandit a fost "ah, pai cred ca asa o sa fac invitatiile pentru nunta lu' frate-meu". A fost ca o revelatie pentru ele. Ambele au o nunta in familie anul acesta si ambele au considerat scrapbooking-ul a fi o idee excelenta pentru a crea invitatii originale.
Cred ca nu ma insel cand afirm ca, atunci cand o nunta apare la orizont, multi dintre noi prefera sa isi creeze singuri fie invitatiile de nunta, fie cardurile pentru invitati (cu numele lor, pe fiecare masa), sau cardurile de multumire si marturiile.
Ma gandeam, deci, sa va prezint cateva invitatii de nunta frumoase si originale ;). Bineinteles ca de la invitatii puteti deriva si crea cardurile pentru invitati sau cardurile de multumire, de exemplu.
Sa vedem daca gasiti ceva ce v-ar placea in mod deosebit, dragi prietene ;). Eu cred ca da. Incep cu cele mai "normale":








Ce ziceti de ultimele 2?
Ultima, in caz ca va intrebati, este speciala pentru o nunta pe malul marii. Nice, huh ;))?

Pupici tuturor, dragelor!
Sa ne auzim cu bine!