Oficial e primavara!!!

 Salutare, prieteni dragi!

Oficial, de maine dimineata am intrat in primavara! La multi ani tuturor si o primavara plina de cele frumoase :)!
Apoi, mai sunt 2 saptamani pana la Paste. Mie una mi se pare incredibil cat de repede a trecut luna martie. Inca nu am inceput sa fac planuri, ca anii trecuti. Dar un lucru stiu sigur: abia astept Iepurasul, Mieluselul, Puisorul...sau orice o fi. Abia astept primele lalele, primele zambile si toate celelalte flori de primavara :)!
Imi cer scuze ca nu am mai scris nimic zilele astea: m-a luat o raceala, pentru a doua oara luna asta. Si stiti cum e, "abund" in energie :D.
Cu toate astea, am "lucrat" putin in spatele scenei: am fost rugata de una din fanele noastre sa gasesc un tutorial pentru a construi un album scrapbooking, si am fost foarte bucuroasa sa gasesc unul foarte explicit pe youtube.com. Ea vrea sa creeze un album de nunta pentru o prietena de-a ei si vrea sa il faca 100% hand-made. Felicitari, Deea ;)! Si spor maxim in tot ce faci, ca stiu ca nu iti ajunge ziua :)!
Apoi, am mai primit si ceva de tradus - daca nu stiati, acesta e jobul meu principal :) - si am inceput sa lucrez ceva la proiect. Trebuie sa il predau marti. Luni il termin.
Dar destul despre mine. Ce ati mai facut voi? Ati creat ceva? Ceva ce nu ati apucat sa postati pe blog, vreau sa spun :P.
A-propos de asta, vreau sa va multumesc mult celor care ati postat in absenta mea: Monique, Elena, Adry-Hobyy!
Si pentru grija manifestata, fetelor, va multumesc din suflet! Va pup si va urez numai bine! Aveti grija de voi, stati departe de raceala ;).
Iepurasul asta e pentru voi si oul e de ciocolata ;). Enjoy!