05 March 2010

Scrapbook de primavara

Dragi prieteni,

Mai mult ca o provocare la adresa imaginatiei mele, am incercat sa realizez o pagina scrapbook pe tema venirii primaverii. Am incercat sa folosesc cat mai mult obiecte create de mine pe baza unor sabloane sau modele si cat mai putine obiecte gata facute.


O sa va spun si cum am facut:
- am lipit 2 pagini A4, pentru a crea o pagina de lucru mai mare (A4 e insuficienta)
- avand in vedere ca fundalul e alb, am zis ca trebuie sa prinda ceva culoare si m-am gandit sa ii dau niste margini colorate; ca atare, am trasat niste linii ondulate pe spatele unor hartii cu model (verde pentru latura inferioara, imitand iarba ;)), apoi am taiat cu foarfeca urmand acele linii ondulate si le-am lipit pe margini
- am creat un copac, cu ajutorul unor frunze naturale si a unei pernite de tus (din pacate am avut doar maro, ar fi fost de preferat un verde pentru coroana copacului, dar asta e); deci trunchiul copacului l-am realizat cu o frunza lunga, pe spatele ei am pus tus si am aplicat pe hartie, coroana am facut-o din frunze mai mici, oarecum rotunde, urmand aceeasi metoda a aplicarii tusului pe spate
- in copac am aplicat niste pasarele (decupate dintr-o revista), cat mai colorate si apoi niste rhinestones, care sa imite boboceii de floare
- literele din titlu (chipboards), libelula lila si floarea de liliac (abtibilduri) sunt gata facute, la fel si bucatile de panglica si brad-ul de pe floarea galbena
- fetita am gasit-o pe net, am desenat conturul (ca nu mai am tus la imprimanta :D) si am colorat-o cu culori-acuarela, apoi am pictat cu pensula si putina apa; fetita se presupune a fi primavara ;)
- floarea galbena, cea roz, cea multicolora de sus, apoi porumbelul galben si randunica roz sunt realizate de mine, tot dupa modele de pe net si sabloane de prin casa
- cam asta e tot

Va place ce a iesit?

Recent

recentposts

About Us

DeepBlog

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Random

randomposts