Stampile cu tehnica acuarelei

Dragii mei,

Profit, acum cat am inspiratie, sa va prezint 3 imagini mici si dulci - stampilate de mine. Sunt doar imaginile stampilate si colorate - nu le-am integrat inca in niciun proiect, insa voiam sa vedeti cum arata cand sunt colorate cu acuarele (creioane-acuarela). Nu stapanesc eu foarte bine umbrele - de fapt, cu acuarele e destul de greu de obtinut umbre - e mult mai usor cu niste markere speciale. Insa imi place foarte mult sa colorez la ele. In acele momente sunt doar eu cu jucariile mele, linistita ca un copil si parca intr-o alta lume. Cred ca stiti si voi cum e:).  Bun, sa vedem acum:

Ea e Primavara:
Ei sunt cei 3 frati: Ciupercut, Ciupercel si Ciupercica :P
Iar ei sunt "Just Married" ;):
Sper ca v-au placut si v-au dat ceva idei nastrusnice ;).
Stampilele nu sunt ale mele (as vrea eu :D), o prietena m-a cadorisit cu cateva imagini deja stampilate de ea.
Pana data viitoare cand ne auzim, va urez toate cele bune, prieteni dragi!

Noapte buna, somn pufos si WE placut!