Tehnica revolutionara a stampilarii

Dragii mei,

a trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic si mi-e si rusine, zau. Adica blogul asta se vrea a fi de inspiratie maxima, nu? Motivul principal pentru care nu am postat mare lucru e ca am fost racita. Insa, desi am fost racita, ma tot gandeam "despre ce sa fie urmatorul meu post?" Raspunsul care mi-a venit in minte in 99% din cazuri a fost "tehnica stampilarii". "Bun dar noi nu prea dispunem de stampile, nu e cam devreme sa scriu acum despre subiectul asta?" imi ziceam. Pana la urma am ajuns la concluzia ca omul pana nu vede ceva, nu stie, iar daca nu stie....nu e bine :P. Ca atare, am decis sa va fac cunostinta cu tehnica asta si, mai ales, sa va incant cu niste proiecte create prin stampilare.
Acum toata lumea a auzit de youtube.com. Ei, acolo gasiti o sursa inepuizabila de filmulete in care se explica tot felul de tehnici. Iar unele din idei sunt de-a dreptul incredibile. Asta e motivul pentru care vreau sa impartasesc cu voi aceasta bucurie a descoperirii unui lucru nou si frumos :). Si cum in curand e Pastele, sa vedem ce se ascunde in cosuletul Iepurasului ;).

Acum trebuie mentionat faptul ca stampilarea aduce cu ea tehnica embosarii (la cald, de obicei). Dar despre asta o sa vorbim ceva mai incolo.
Sper ca am reusit sa va suscit imaginatia, aducand inca putina culoare si veselie in sufletele voastre;).
Ne auzim curand din nou, dragii mei! Pana atunci, numai bine si spor maxim ;)!