10 April 2010

Ce faceam eu aseara

'Neata, dragii mei prieteni!

A venit si week-end-ul, in sfarsit! Ce planuri aveti? Vremea tine cu voi? Asa sper ;).
Eu aseara, desi muza inspiratiei era depaaaaarte de mine, am simtit ca trebuie sa creez ceva, un "trebuie" imperativ, nu gluma:D. Asta pentru ca nu mai facusem nimic de ceva timp si se pare ca nu ma simteam bine. Si, pentru ca nu aveam inspiratie, mi-a luat ceva timp pana sa ma hotarasc care va fi tema proiectului si apoi inca ceva pana sa gasesc hartia asortata cu pozele selectate. Apoi, cand m-am hotarat asupra lor, totul a fost mult mai usor.
Pozele sunt vechi - cele mici au vreo 30 ani iar cea din mijloc este de prin 2006, daca nu ma-nseala memoria.
In caz ca nu se intelege din prima despre ce e vorba, pagina se invarte in jurul pozei din mijloc (editata cu Picassa - tot prin 2006, astfel incat eu si sotul meu sa fim UNUL - de aici si titlul proiectului). Iar in cele doua poze mici suntem noi, cand eram mici de tot (1-3 anisori). Ce a iesit va las pe voi sa apreciati:

Iar aici cateva detalii:
Sper sa va inspire.
Va urez un week-end placut, dragilor, si sa ne auzim cu bine!

Recent

recentposts

About Us

DeepBlog

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Random

randomposts