21 April 2010

Cuttlebug-ul meu cel scump

Hello prieteni!

Ce faceti, cum merg treburile? Toate sunt bune la voi, sper :).
Azi, asa cum speram, am primit Cuttlebug-ul. Visez la masinuta asta de anul trecut si sunt bucuroasa foc ca in sfarsit am si eu Cuttlebug-ul meu. I-am facut poze rapid, ca sa-l pot posta si aici, unde imi impartasesc bucuria cu voi :).
Intr-un tutorial ulterior o sa prezint in detaliu cum se lucreaza cu el si se ce poate obtine (desi asta cam stiti din articolele anterioare, nu ;)?
Aici sunt pozele:
Cuttlebug-ul cu placile de lucru:
Sub se vad matritele de embosare (4) si o matrita de decupare (die):
Cam atat pentru moment, dragii mei. Acum ma retrag si o sa revin imediat ce am noutati pentru voi.
Sa aveti o seara placuta langa cei dragi! Pe curand!

Recent

recentposts

About Us

DeepBlog

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Random

randomposts