SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

15 April 2010

Magazin cu produse scrapbooking in Romania (2)

Dragii mei,

Da, stiu, nu am mai scris de mult. Si mie mi-a lipsit scrisul pe blog. Insa sa stiti ca nu am stat deloc degeaba. Pentru a va da o idee despre ce se intampla, trebuie sa fac o scurta trimitere catre un post scris la inceput.
Da, asa e, e vorba despre magazinul Scrapbook Emporio. Va fi primul magazin de la noi dedicat exclusiv scrapbooking-ului si va fi garnisit cu de toate pentru toti ;).
Zilele astea am tot lansat comenzi catre furnizori si de luni incolo trebuie sa inceapa sa "intre in stoc". Ma simt ca un copil inainte de Craciun - stau numai cu gandul la "cadouri", sentimentul de incantare ma domina zilele astea. Simt ca zilele au alta valoare:).
Ca o scurta avant-premiera nu pot decat sa pun o poza, care exprima decat cel mult a mia parte din ce veti gasi in magazin. Insa e frumoasa si indeamna la visare si creatie. Si apoi e anotimpul perfect pentru asa ceva, nu?

E dedicata din suflet voua, tuturor persoanelor iubitoare de frumos care frecventati - sau nu - blogul ;). Multe bucurii si raze de soare sa va aduca ziua de maine!
Sa ne auzim cu bine curand, dragii mei!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background