Magazinul - un scurt preview

Buna, dragii mei prieteni!

Ce faceti, pe unde sunteti, la aer liber sau in fata calculatoarelor :P? Cum e vremea la voi? Aici e soare dar are chef de v-ati ascunselea :D.
Intrucat ne apropiem de lansare, si mai ales avand in vedere toata tevatura asta cu traficul aerian, m-am gandit ca v-ar placea sa stiti mai multe despre cum merg treburile, :). Daca insa preferati suspansul total, sa imi spuneti, ca nu mai scot o vorbulita :D. Pana una-alta insa, o sa va spun ca mai avem doar 3 pachete de primit, cele mai mari si mai grele. Vin toate luni-marti. Si m-am gandit sa va arat si o frantura din ce a venit deja. Vreti?
Un cos cu flori, de toate culorile si...aromele, doar pentru voi:):

Le prieste foarte bine lumina filtrata :P.
So, dragii mei, pana data viitoare cand ne auzim, va doresc weekend placut in continuare si mult spor in orice intreprindeti!

Cu drag,
Anja