SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

01 April 2010

Premiul roz si leapsa

Nu am avut rabdare si, desi sunt obosita moarta, am mai incercat o data blogul Adrianei. De data asta a mers (tocmai cand patul imi soptea "Vino, draga mea, e tarziu iar tu esti obosita" :P).
So, am inteles ce e leapsa. Si ce trebuie sa fac eu acum, ca am preluat-o cu drag de la Adriana, este sa mentionez 10 lucruri care ma fac pe mine fericita.
Impreuna cu jocul asta dulce foc am primit si un premiul roz si pufos:


Bun, acum, sa vedem ce ma face pe mine fericita. Nu exista nicio prioritate in lista de mai jos:

1. Bunatatea si iubirea neconditionata
2. Iubirea partenerului meu de viata
3. Cand copiii rad
4. Florile si vremea frumoasa, insorita
5. Muzica
6. Sa daruiesc ceva cuiva drag
7. Cand mi se indeplineste un vis
8. Cand un prieten este fericit
9. Sa creez - scrapbooks, ideal
10. Sa calatoresc

Imi face placere sa transmit premiul si leapsa catre:
Monica, Handmade-in-Covasna, Laura.
Felicitari, fetelor, si sper sa va bucurati de ele! 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background