Primele creatii cu Cuttlebug-ul

'Neata, prieteni!

Ce faceti? Toate-s bune la voi, sper :).
E weekend si, cum nu prea am avut foarte multe treburi, am avut si ceva timp "de joaca". Am experimentat putin cu Cuttlebug-ul. Am imprumutat niste matrite de decupare de la o prietena si mi-am facut o oaresce rezerva de decupaje pentru proiectele viitoare. M-am axat pe flori, fluturi si un alfabet in stil romantic - ca doar e primavara ;). Si mi-au iesit 2 lucrari (inca nu le-am asamblat).
Prima e un fel de tablouas din natura:
Iar cealalta poate fi tot un tablou ori un semn de carte (desi e putin cam maricel). Culorile sunt muuuult mai vii in realitate (galbenul asta palid e foarte intens de fapt). Acest al doilea proiect e realizat din "ramasite" ca sa zic asa: am suprapus ceea ce a ramas in urma decupajelor (partea galbena) pe o coala de carton intr-o culoare asortata si foarte contrastanta (violet inchis). Si asta e ceea ce a iesit:
Ceea ce am vrut sa subliniez e ca se poate crea frumos si din ramasite ;). Si, pentru ca sunt o ecologista (nu din punct de vedere politic :P), incerc sa recuperez hartia (si orice alte materiale scrap) cat pot de mult. Si asa va recomand si voua - pentru ca astfel economisim resurse atat la scara redusa cat si la scara larga ;). Gata cu morala, am fugit.
Ne auzim curand, dragii mei!
Weekend placut in continuare si savurati momentul ;)!