28 April 2010

Primele creatii cu tehnica stampilarii

Dragii mei prieteni,

Desi am primit stampilele de ceva timp, nu am putut sa creez nimic, pentru ca nu am avut toate instrumentele necesare, prin urmare am cam stat si m-am uitat la ele. Azi insa am primit si restul necesar si bineinteles ca nu am rezistat pana nu am experimentat putin. Am creat 2 tag-uri.
Intre timp vreau sa va atrag atentia asupra sondajului de opinie publicat pentru voi, legat tot de livrarea produselor. Intrucat majoritatea prefera taxele reduse si o perioada mai indelungata de livrare, am creat un sondaj bazat pe asta. E in coloana din stanga, chiar sub banner-ul nostru.
Acum "lucrarile de arta":

Sweet wonderful you:

Si ultima (cu ceva detalii) - speciala pentru sotul meu:

Senzatia e absolut divina - atat pe parcursul procesului de creatie, cat si la final. Eu nu ma puteam opri din a ma holba la ele: ce poate iesi din niste tusuri si stampile. De fapt am facut 3 taguri insa celalalt e foarte similar cu ultimul postat. Totul mi-a luat cel mult o ora. E o placere sa lucrezi cu ele si abia astept sa aduc si in magazin ;). Bineinteles ca vreau sa postez tutoriale ca sa fie mai clara procedura de lucru, pas cu pas.
Va las acum dragii mei, ma retrag in procesul de introducere a produselor in baza de date: D. O zi frumoasa sa avem in continuare!

Cu drag,
Anja

Recent

recentposts

About Us

DeepBlog

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Random

randomposts