SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

08 April 2010

Stampile & Co. (2)

Dragi prieteni,

Salutare! Ce faceti, ce ati mai facut in ultima vreme? Sper ca toate sunt bune la voi :).
Eu azi o sa va scriu, asa cum am promis in ultimul meu articol, despre tusurile sau cernelurile ce se folosesc impreuna cu stampilele. Voiam sa mai aman putin articolul asta, insa o sa am de tradus peste weekend, asa ca e mai bine sa va introduc de-acum in lumea asta fascinanta.
Deci, asa cum spuneam, exista mai multe tipuri de tusuri/cerneluri si sunt disponibile intr-o mare varietate de culori, insa cele esentiale sunt 3:

 - tusuri/cerneluri pe baza de coloranti
 - tusuri/cerneluri pe baza de pigmenti
 - tusuri/cerneluri pe baza de solventi permanenti

In plus fata de acestea, au mai fost create tusuri/cerneluri in functie de tehnicile specifice folosite in scrapbooking, cum ar fi cele speciale pentru stampilarea pe textile, cernelurile pe baza de alcool sau tusurile pentru embosat. Cu acestea din urma se folosesc pudre de embosat (care se imprastie peste imaginea stampilata iar apoi cantitatea de pudra in exces se indeparteaza).
De obicei tusurile vin sub forma de tusiera, in cutiute dreptunghiulare cu o pernita in interior si care este putin inaltata, astfel incat aplicarea tusului pe stampila sa fie cat mai facila.
Cernelurile vin la sticlute mici care au la capat un dispozitiv ascutit de aplicare, cum au si substantele siliconice. Asta pentru ca sunt foarte concentrate si un strop de cerneala face mult ;).
Acum, as putea sa intru destul in teorie, insa nu cred ca ar fi relevant. De aceea, in caz ca teoria v-a bagat putin in ceata (ca sa nu mai vorbesc de plictiseala :P), o sa va "luminez" putin cu cateva proiecte realizate prin tehnica stampilarii si in care s-au folosit tusuri, cerneluri, tehnica stampilarii, a embosarii (la cald) si tehnica distress. Mai multe despre aceste tehnici aflati de aici. Sper sa va placa proiectele. Mie mi se par exceptionale (e evident ca nu sunt creatiile mele, ca altfel nu mi s-ar mai parea deloc exceptionale :P) :):
In acest ultim proiect s-au folosit cerneluri pe baza de alcool. E frumos ce a iesit doar combinand niste culori, nu?
Sper ca aceste imagini sa va inspire suficient de mult ;).
Pana data viitoare cand ne auzim, sper sa aveti parte numai de lucruri frumoase, dragii mei. Sa aveti mult spor in toate si inspiratie maxima ;)!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background