SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

16 April 2010

Superior Scribbler Award

Salutare dragi prieteni!

Am 2 datorii pe care nu vreau sa le las neonorate. Si profit de timpul dintre 2 alte "sarcini" pentru a-mi onora aceasta datorie :).
Am primit acum o saptamana si ceva, cred - stiu ca e mult de atunci - un alt premiu de la Laura. Multumesc mult, Laura! E o onoare pentru mine acest premiu si oricare altul, de fapt.


Regula cere ca eu sa-l transmit altor persoane. Am deosebita placere de-al transmite mai departe catre:

Adriana, Monica, Peticel, Miki, Meda si Irina

Felicitari, fetelor, pentru blogurile si creatiile voastre!

Cealalta datorie e tot un premiu, de la Lexa-Lex de data asta. Multumesc inca o data, Lexa! Pentru cuvintele de apreciere si pentru ca te-ai gandit la mine! Si regula acestui premiu cere ca eu sa-l transmit altor persoane. Insa de data asta nu o sa ma mai conformez, pentru ca eu am mai primit si acordat acest premiu anterior.
Trebuie sa ma retrag rapid, a sosit un prim pachet cu produse si abia daca mai am timp de altceva :P.
Va urez un weekend plin de soare si caldura!

Numai bine, dragii mei!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background