SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

10 May 2010

A new beginning / Un nou inceput

Hi bloggers!
How are you, all well i hope :). I have decided that starting with today my blog will be in english also. For this i have to thank to my readers from overseas. I hope it will be more comfortable for you, guys! Have a wonderful day and see you soon ;)! This flower is for you, my dear readers.


Salutare lume!
Ce faceti, cum ati inceput saptamana? Sper ca toate sunt bune la voi. Am decis ca, de azi sa public si in engleza pentru cititorii mei de peste mari si tari, carora le multumesc frumos pentru ca ma urmaresc. Sa aveti o zi excelenta si ne auzim curand ;). Floarea aceasta va este dedicata :).


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background