SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

18 June 2010

Felicitare pentru EI/ Greeting card for a man

Neata, oameni buni!
Ce faceti, ce ati mai facut? Cum e vremea? Aici e gri si bate vantul :(. Sper ca la voi e mai frumos. Bine, nici 38 de grade. 25 ar fi de ajuns ;).
Nu am mai scris de 3 zile, se pare. In vremea asta, am avut o groaza de treburi administrative. Avand in vedere mobilierul nou in posesia caruia am intrat (:P) - un panou de perete cu multe tavi speciale pentru carton si hartie si cosulete pentru celelalte tipuri de produse - am lucrat la re-organizarea incaperii in care sunt depozitate produsele. Arata mult mai bine organizata si asta imi place. Asta ne-a luat vreo 2 zile, pentru ca sunt foarte multe tipuri diferite de produse. In rest, ca sa ma recreez, am creat, bineinteles. O felicitare foarte simpla, pentru tatal meu. De care sunt destul de mandra. Este cea de-a doua incercare a mea, prima nu mi-a placut, nu era destul de masculina :D. Insa asta nu a arata chiar rau si a durat decat 30 minute pana a fost gata; ca de obicei, ia mai mult timp pana sa ma hotarasc la gama de culori, design si alte chestii d-astea. Bun, sa vedem ce am folosit:
 - carton pentru scrapbooking - o bucata de 15 x 15 cm
 - hartie imprimata - o bucata de 13 x 13 cm
 - 1 capsa decorativa (poate fi un brad sau un eyelet, voi decideti)
 - 1 perforator pentru margini (eu am folosit Hearts)
 - instrumentele uzuale: adeziv, cutter, rigla, foarfeci
Am folosit putin tehnica distress pentru flori, fluture si tagul cu mesajul, ca sa le dau "extra-culoare" ;). Sper sa va inspire si pana data viitoare cand apar cu ceva nou, va urez un weekend de exceptie!
Hello dear bloggers!
How are you doing? I hope you have a great weather and a cool weekend to look forward to. It seems i haven't written anything in 3 days but it's not because i've been lazy, not at all ;). I have actually done many administrative things, like re-arranging the storing room where all the products are, now it's all more functional. And this took 2 of the 3 days, as it's much to work with, many different kinds of products. Except this, i scrapped. I did a greeting card for my father's birthday and i am a bit nervous :). As you can see it's a very simple card and also very cheap. I hope you like it and get some inspiration for your greeting cards, if you need one soon. Until next time we "talk" again, i wish you a magical weekend!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background