Primul meu scrap-crop

Salutare lume

Sambata asta am participat la prima mea intalnire scrap, aici in Suedia. A fost destul de "international", erau fete din Mexic, Ungaria, Germania etc. Dupa cum banuiti probabil, aici scrapul fiind un hobby practicat in masa, intalnirile astea sunt foarte frecvente. De exemplu, prietena mea organizeaza 1 intalnire la 2 saptamani. Deci imaginati-va ;). Eu nu am stat mult de data asta (cam o ora, fata de 8 ore cat au stat fetele :D), pentru ca mai am doar 3 zile pana "decolez" spre casa, asa ca timpul meu este putin cam..."comprimat". Dar am facut cateva poze, din care sper sa transpara atmosfera prietenoasa, total relaxata si amuzanta, dar mai ales creativa, a unei intalniri scrap:
Vecina mea din Mexic:
 "Gentuta" in care isi tine vecina din Ungaria produsele scrap:
In consiliere reciproca:
  In plin proces al creatiei:
                         
Iar asta este ceea ce am creat eu:
                          
...si in forma aproape finala:
Este un semn de carte creat prin tehnica distress si a stampilarii, care i-a placut foarte mult prieteni mele, organizatoarea, si care, bineinteles, a intrat in posesia ei ;).
In rest, ce pot sa va spun: bagajul meu consta din ce e uzual pentru o calatorie si produse scrap, iar ca greutate produsele scrap predomina :P. Mi-e dor de tara, de prieteni, de multe... si abia astept sa ma re-incadrez in atmosfera pentru o luna jumate. Total insuficient, dar dublu fata de anul trecut. In ritmul asta, in 3 ani ne mutam iar in Romania :))?
O zi superba sa aveti, dragii mei, sa ne auzim si vedem cu bine!