Alte noutati in Regatul celor pasionati de frumos :)

Salutare dragilor!
Tocmai ce am terminat de introdus noi produse in magazin si bineinteles ca nu am rabdare pana maine pentru a va anunta :D. E vorba de noile stampile: atat de uz general, cat si de Halloween, dar mai ales pentru Craciun :)! Ah, abia astept sarbatorile de iarna. Voi nu? Eu deja mor de nerabdare, numai cand ma gandesc la ce ocazie perfecta o sa am pentru a oferi cadouri, cat mai multe create de mine. Hai sa vedem care sunt noutatile:
Un fond creat de trandafiri:
 Un mesaj de prietenie pentru cineva drag:
Numai pentru tine as fura de la vecini :P:
 Un fulg de nea stilizat:
 Podoabe pentru pomul nostru de iarna:
 Hai sa facem un om de zapada, unul...artistic:
 Boo!:
 Simboluri consacrate ale Craciunului:
Va las sa va bucurati in liniste de ultimele noutati si cand o sa am ceva nou, revin. Ah, de fapt am, o sa revin cu ele saptamana viitoare ;). Weekend placut in continuare, dragilor si numai bine!