SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

11 July 2010

Idei proiecte colectia CITRUS/ CITRUS project ideas

Salutare si seara buna, tuturor!
Ce mai faceti, dragilor? Ati inceput sa plecati in concedii? Ma bucur pentru voi :). Astazi, asa cum am promis ultima oara, o sa va prezint cateva idei de proiecte bazate pe produsele din colectia CITRUS. Sunt cateva pagini scrapbook si cateva felicitari, care sper sa va inspire si pe voi. Ma grabesc sa mai prind si eu ceva din prima repriza a finalei dintre Spania si Olanda. Cu cine tineti? Eu chiar nu tin cu nimeni. Ieri am tinut cu Uruguay si imi pare rau ca nu au batut ei, desi meciul a fost chiar super ;). So, pana data viitoare cand nu stiu ce o sa va prezint :D, va urez toate cele bune, dragii mei!
O pagina scrapbook despre prieteni:
 O felicitare frumoasa si originala:
 O alta felicitare, simpla de data asta:
 O pagina scrapbook realizata de mine, despre vara si vacanta:
 O alta pagina scrapbook despre frati si surori in vacanta:
O ultima pagina scrapbook despre o baby-girl:
Hi everyone!
As i promised in my last article, i came back to present you with some project ideas based on the CITRUS collection. I hope you like and will get inspired by them. Until next time i will show up again, i hope you will have a great magic week and a fantastic vacation ;). All the best to all of you!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background