NOUTATI de ultima ora in Magazin

Salutare, lume!
Stiu, stiu, despre Intalnire ar trebui sa scriu acum, logic vorbind. Insa oboseala mea depaseste orice logica la ora asta, asa ca ma rezum la a va spune ca am introdus 3 categorii noi de produse in magazin. Toate vor fi aduse NUMAI LA COMANDA. Pretul produselor care sunt aduse la comanda variaza in functie de ratele de schimb valabile in ziua comenzii, bineinteles. Pe site am introdus o valoare orientativa, dar foarte aproape de realitate.
Asa, cum spuneam: prima categorie sunt STAMPILELE, dupa care toata lumea a fost innebunita: acrilice, clings sau pe suport de lemn, gasiti din toate cate ceva. Modelele incluse acum sunt cele solicitate deja si pentru care am primit comenzi. Pe parcurs, o sa introducem si altele. In caz ca nu stiati, vreau sa va spun ceva de maxima importanta despre stampile: au GARANTIE PE VIATA: le-ai cumparat o data, le poti transmite si la nepoti. Astea n-au moarte ;). Cateva modele si aici:
Asta e un camp de maci, dedicatie speciala pentru o prietena speciala, Linda:
 O fetita care isi serveste ceaiul cu confidentul sau, pisoiul ;):
Niste fapturi delicate:
A doua si a treia categorie sunt TUSURILE DISTRESS:
 
 
si respectiv PUDRELE DISTRESS:


Toate acestea se folosesc numai impreuna cu stampilele. Se stie ca stampilele sunt inutile fara tusuri. Am ales varianta "distress", pentru ca aceasta tehnica a prins la maxim la Intalnire. Toata lumea voia sa stie cum dam aspect vintage/invechit unor lucrari. Si le-a placut la nebunie sa vada cum se procedeaza, dar mai ales ce rezulta. Trebuie sa spun ca am fost incantata de entuziasmul pe care l-au manifestat.
Ok, va las sa savurati in liniste aceste noi delicii si o sa revin zilele astea cu mai multe despre Prima Intalnire de Scrapbooking din Romania ;).
Va pup, somn pufos si noapte buna, dragilor!