02 July 2010

O pagina dulce, fresh si delicata / A sweet, fresh & delicate LO

Well, well, well...am disparut de ceva timp, recunosc. Insa nu am stat degeaba, iar unele rezultate sunt imediate, altele cu efect mai...intarziat ;). Printre cele cu efect imediat, va prezint ultima mea pagina scrapbook, care o are ca subiect pe nepotica mea la varsta de 4 luni. E o pagina putin mai complicata comparativ cu primele, am folosit mai multe instrumente, produse si tehnici. Si a fost o placere sa lucrez la pagina asta. Nu a durat mai mult de o ora lucrul efectiv. Avand in vedere ca aici fiind nu am toate materialele cu mine, am dispus de un fond limitat, si de aceea mi-a luat mai mult timp pana m-am hotarat exact ce si cum vreau sa arate, la dispunerea finala in pagina si chestii d-astea. Insa imediat ce aceste aspecte au fost rezolvate, totul a fost floare la ureche. “Ingredientele” folosite sunt:
- 1 coală 20 x 20 cm de hârtie imprimată (pentru inimioara)
- instrumentele uzuale: riglă, cutter, foarfeci etc.
Fâşiile verzi sunt obţinute 100% din resturi. Iar cele 3 fâşii verzi din dreapta-sus sunt destinate titlului, pe care îl voi stabili de comun acord cu “beneficiarul”. Am mai folosit şi tehnica distress şi pe cea a ştampilării (pentru fluture, flori şi pentru a colora muchiile rămase albe în urma decupării şi pe care eu niciodată nu le las aşa;)). Ca si mod de realizare, pagina e super-simpla. Insa, daca aveti intrebari, nu ezitati. Sper ca pagina sa va inspire si pe voi:
Hi again, bloggers!
How are you doing? I know i've been away for some time now, but it's been all very usefull. One of the results - for which i am pretty proud - it's already visible above. It's a page that i have done here, in Romania - yes, i am in Romania now, for those of you who don't know yet :P - and considering the reduced ressources i could take with me (the products for scrapbooking wheighed 75% of my baggage), i think i did a page more complicated than before :d. Ironic, i know. In the picture is my lovely niece, when she was 4 months old and had such sweet curious eyes. The titloe it's not established yet, as i will offer this page as a gift to my sister and i want her to decide upon the title. Anyway, i love this page and i hope it will inspire you alsp. Until we read each other again, happy scrapping you all;)!

Recent

recentposts

About Us

DeepBlog

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Random

randomposts