SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

26 August 2010

Daca e Joi e Dana / Introducing Dana's scrapworks ;)

Buna dimineata, lume :)! Ce faceti? Toate bune la voi, sper.
Azi am placerea sa va "fac cunostinta" cu Dana si creatiile ei in scrapbooking. Dana este o romanca stabilita in Austria a carei pasiune "de baza" este pictura. Insa se pare ca scrapbooking-ul a cucerit-o, iar acum e randul nostru sa fim cuceriti de lucrarile ei:
Baby1:
Dana spune: "Baby1 este o poza a baiatului meu cand avea numai 5 zile. Imi aminteste de perioada noastra de obisnuire unul cu celalalt, de liniste impreuna. Era miiic si cuminte, in poza asta il pusesem sa stea pe burtica pentru ca sughita. Si m-a distrat ca atunci cand sughita, se ridicau automat sprincenele :)".
See1:
Dana spune: "See1 este despre prima iesire la mare a noastra in trei. Radu avea 1 an si vreo 8 luni, si noi ne-am distrat tare mult cum descoperea el lumea, nisipul, apa marii, reactiile lui la atingerea lor. Atunci am folosit suzeta din plin pentru ca avea tentatia sa guste din toate chestiile gasite prin nisip: scoici, pietricele, mucuri de tigara..."
Tenderness:
Dana spune: "este o poza facuta de mama mea, cand baiatul avea cam 4-5 luni si eu incepusem sa mai ies prin lume. E o poza tare draga mie, stiu ca ii simteam ceafa cu perisorul dulce cand am facut poza."
Si un detaliu din aceasta pagina dulce:
Pana data viitoare cand ne vedem, va las sa savurati aceste frumuseti si sa va lasati inspirati.
O zi frumoasa, weekend-ul e atat de aproape, doar maine nu e vineri, nu ;?

Hi bloggers,
Today i have the pleasure to introduce Dana and her scrapworks to you. Dana is a romanian girl who lives in Austria and beside her main passion - painting - she also loves scrapbooking. I hope you will enjoy and get inspired by her works.
Have a nice day and rest of the week, the weekend is so close ;). Byyyyye!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background