21 September 2010

E primavara iar? / Is the spring back?

Weekend-ul asta am incercat sa fac ceva prin tehnica distress, pe baza produselor pe care le am. A fost un fel de provocare pentru mine, sa vad ce pot face cu ceea ce am. Mai exact, am vrut sa vad daca pot face ceva din ce am vazut in galeria Ranger. Asa arata originalul:
Nu am chiar tot ce imi trebuie pentru modelul expus de ei, insa am incercat oricum. Cred ca am gresit folosind Perfect Pearls, dar asta e singura culoare pe care o am (alb) si am zis sa experimentez putin. Imi plac trecerea dintre culori si efectul conferit de stropii de apa.
Da, ok, e o solicitare perfect normala. Oare de ce nu am scris asta din start? Deci, cu ce produse am realizat acest semn de carte.
Mai intai si mai intai, am lucrat pe covorasul non-adeziv de la Ranger, de care nimic nu se lipeste si care poate fi curatat intr-o secunda, doar cu apa si un prosop vechi. Ah, si foarte important, se poate calca pe el (nu la propriu, ci cu fierul de calcat :))), pentru ca este rezistent la temperaturi foarte mari. Mie una imi este indispensabil.
In continuare, am folosit carton alb, care este absorbant si suficient de gros pentru a prelua apa cu care vine in contact. Este special pentru scrapbooking.
Apoi, am folosit tusuri distress (Broken China, Spiced Marmelade si Peeled Paint), un aplicator de tus, bureti pentru aplicator, cate unul pentru fiecare culoare de tus folosita (normal), mini-spray cu apa, stampile, un bloc acrilic pentru stampile si cam atat.
Toate aceste produse, cu exceptia cartonului, sunt momentan disponibile numai LA COMANDA pe adresa info@scrapbookemporio.com. Asa cum am mai spus intr-un articol recent, informatii exacte privind preturile acestor produse se pot afla tot printr-un mail la aceasta adresa.
O zi super tuturor
Hi bloggers!
Here is a bookmark i made after one tag from the Ranger gallery (first picture above). I do not have all the products i need to make it exactly like the original. But this was a challenge for me, to see what i can do of those projects, based on the products i have. Being a beginner, i dont have too many, but still. So in the second picture you can see what i managed to create. I consider i went wrong in using Perfect Pearls, i only have the white powder and i dont like how it looks with it, but now i know. 
Thanks for stopping by and hope to see u soon again :). Have a lovely day, my dear friends!

Recent

recentposts

About Us

DeepBlog

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Random

randomposts