SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

03 September 2010

Primul meu album scrap / My first scrap book (5)

'Neata, everyone! E vineri si e super - suntem la doar cateva ore de weekend ;)! Azi am o noua pagina de album gata pentru voi. Si tot azi voi lucra la inca una, urmatoarea, pen-pen-ultima din album ;). Mi-e tare drag albumul asta, sincera sa fiu. Poate pentru ca primul :). Anyway, pentru pagina asta am folosit un sketch:
...pe care bineinteles ca l-am adaptat, ca doar asta mi-e stilul :P. Astfel, am inceput sa lucrez la elementele decorative ale paginii, mai exact la extremitatea dreapta. Pentru asta am folosit carton alb in care am decupat 2 cercuri de dimensiuni relativ mici, le-am taiat in jumatati si asa am obtinut 4 semi-cercuri, din care am folosit 3, ca in sketch (pana aici "ascult" de sketch :P):
Apoi am colorat aceste semi-cercuri prin metoda distress si iata cum arata acum:

In continuare, am taiat 3 bucati mici de panglica albastra de satin (cam 2 cm pentru fiecare semi-cerc). Am perforat semi-cercurile cu ajutorul instrumentului de montare a capselor, am trecut panglica prin fiecare orificiu si le-am lipit exact pe margini, la o distanta cat mai egala (masurata "ochio-metric", bineinteles) unul fata de celalalt.
In continuare, am decupat 1 fasie de carton pentru scrapbooking si una putin mai ingusta de hartie imprimata (din stocurile mele mai vechi), fasii care urmeaza sa fie atasate peste cele 3 semi-cercuri:
Poza inca nu e lipita pe pagina, am inserat-o in cadru ca sa va dea o imagine mai buna a structurii paginii ;).
Bun, de cealalta parte a fasiilor urmeaza sa apara niste cerculete, de diferite marimi, asezate intr-o ordine aparent dezordonata, dar foarte bine gandita ;). In acest scop, am decupat si eu cerculete din bucati de carton scrapbooking ramas de la alte proiecte (se impune de la sine ideea folosirii de materiale recuperate ;)):
Pai nu a mai ramas mare lucru de facut: decat sa lipim si fotografia in pagina si, bineinteles, titlul. Incepem cu fotografia, pentru ca in jurul ei vom insera titlul. In jurul fotografiei am realizat o rama 3D iar in partea de jos am facut un fel de scarita, pe care am adaugat "notele" aferente paginii. Si cam acesta este rezultatul final:
Cam asta ar fi tot pentru azi, dragii mei. Sa avem un sfarsit de saptamana superb si sa "ne vedem" cu bine ;). Seee yaaaa!

Hey bloggers!
How are you, hope ur not forgetting the weekend is just few hours away - that should make our day so much happier, huh ;)?
This is my 5th page in the album, i have 3 more and then the album is done. Well, not completelly done, cause i have to embellish the covers also ;). That will be another challenge for me. Meanwhile, i will let you analyze this page and give it grades - only good grades are accepted:P. Im kidding and i do hope you like it :). Until next time we "see" each other, i wish you have a wonderful weekend! Byyyye!


 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background