Ultimele amanunte / The last arrangements

Hello everyone! Azi e sambata, am terminat proiectul de traducere si, asa cum am promis, revin cu copertile albumului Copenhaga ;).
Coperta frontala - exterior / Front cover - outside:
Ignorati fundalul verde cu portocaliu :P. Aici am folosit multe tehnici noi, avand in vedere produsele pe care le-am primit recent. Si bineinteles ca si coperta e facuta din bucati si resturi. Titlul e facut din litere de carton de la recuperari si sunt decupate cu Cuttlebug-ul. La fel sunt sageata, cheita, inimioara si fluturasul. Bucata de carton pe care sta titlul e taiata dintr-o invitatie de nunta :)). Am vopsit-o cu distress crackle paint , ca si litera "D" de altfel (observati crapaturile mici).
Coperta frontala - interior / Front cover - inside:
Toate aceste fasii de hartie imprimata sunt de la recuperari (v-am spus ca nu arunc aproape nimic :P). Eticheta cu titlul si sageata cu data sunt din carton recuperat si taiat cu Cuttlebug-ul. Apoi am venit cu pudra alba de embosat iar peste cu putina pudra distress rosie. Panglicuta rosie e de la un cosulet, de care uitasem complet.
Coperta din spate - interior / Back cover - inside:
Aici e un fel de harta a Copenhagai. Am adaugat cateva cuvinte-cheie pentru aceasta calatorie si cele 3 imagini care mi-au ramas de la o vedere-calendar cu Copenhaga.  Vederea avea cate o imagine a orasului pentru fiecare luna a anului si normal ca le-am pastrat cand calendarul a expirat (era pe 2009).
Coperta din spate - exterior / Back cover - outside:
Aici am folosit mult tehnica distress si a embosarii la cald. Dupa cum vedeti, coperta e, de fapt, steagul Danemarcai ;).
Cam asta este. Va las acum, sa avem o sambata excelenta si sa ne auzim cu bine, dragilor! Pa-paaaa!

Hey international bloggers ;)!
How are you, hope you started a fine weekend.
It's the moment i put an end to my first scrapbooking album ever, by finally publishing its covers :d. Hope you like them and if you have any questions regarding the techniques and products that i used, please dont hesitate to ask. Have a great day and weekend, dear all! See you soon! By-byyyyyyye!