SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

19 October 2010

Primul meu proiect cu adevarat VINTAGE / My first real VINTAGE lo

Hello everyone!
Asa e, a trecut mult timp de cand nu am mai scris. Dar am revenit...momentan cel putin. Pentru ca in weekend-ul asta participam la primul nostru targ de scrapbooking, aici in Suedia si normal ca ne pregatim. Insa, intre timp, mi-au venit niste produse pe care le asteptam de vreo saptamana. Le asteptam mai ales fiindca pentru numarul 5 al Revistei Atelierul - care se va lansa curand si care este dedicat stilului retro/vintage - voiam sa fac ceva cu totul si cu totul special. Iar pentru asta aveam nevoie de aceste produse. In saptamana asta de asteptare m-am documentat si am hotarat cam ce vreau sa fac, am "cules" poze vintage de pe net si am ales-o pe cea castigatoare, am editat-o putin (din sepia am facut-o alb-negru) si am printat-o. Deci este un proiect oarecum hibrid, sa zicem. Iar ieri, in ziua "cea mare" imediat ce au venit produsele - undeva pe la 4 dupa-amiaza - m-am si apucat de lucru. Nu mi-a luat mai mult de o ora sa termin acest LO (layout) si, asa ca o confesiune, va spun ca in timp ce lucram la el mi-am dat seama cat de mult ma regasesc in acest stil: vintage - shabby chic. Nu mai vorbesc de sentimentul de implinire maxima pe care il traiesc in timp ce lucrez. So, intrucat nu am timp acum - pentru ca guess what: dupa ce ca am o saptamana plina, am mai primit si proiecte de tradus (asa se intampla mereu: ba totul deodata, ba nimic pentru o perioada) - o sa va prezint direct proiectul si atat. Fara vorbarie despre produsele si tehnicile folosite. Dar abia astept sa va prezint produsele pe care le-am primit. Deci, mai intai poze cu detalii iar ultima va fi poza cu rezultatul final:





Yap, long time no...see, no write, no nothing :D. But im back, momentarily :D. This weekend we will take part to our first scrapbooking fair here in Sweden and now its a lot of organizing and this kind of stuff. Of course - according to one of life's unwritten laws - something extra had to come up that has to be taken care of right away. So this is why i wont be able now to explain what products and techniques i used in this LO. Above i have posted the details of the job and right bellow you will see the final result, which i hope you will like. Anyway, i can tell for sure that vintage is the style in which i find myself the best :).
The final result by daylight:
The final result "by night":
Until next time we see each other, have a great week my dear friends / Pana data viitoare cand ne "vedem" din nou, toate cele bune, dragilor!XXX,



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background