SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

23 November 2010

Felicitare de dor

Salut! Ma numesc Andreea, am 24 de ani si sunt a new scrapper on the block. Pasiunea pentru scrapbook m-a lovit asta-primavara nu ca o alergie de la polen and stuff ci ca o chestie pe care TREBUIA s-o fac. Si am inceput si eu cu blog-uri, tutoriale pe net, stat ore in sir si minunat de cum puteau fetele alea sa faca niste chestii atat de frumoase, atat de personale. Partea mai grea a fost cand mi-am dat seama ca fetele au o groaza de materiale, instrumente, decoratiuni care din pacate nu le gaseam la noi. Asa am descoperit blogul si site-ul Scrapbook Emporio si pe Veronica si am putut sa ma apuc in sfarsit de treaba cu cateva dintre cernelurile distress si capse si chipboard-uri pe care le-am achizitionat din magazin. Mai am ceva pana sa imi fac stocul cu instrumentele si accesoriile pe care le au fetele din America, dar avand in vedere ca exista scrapbookemporio.com nu-mi trebuie decat timp (sa astept comenzile) si bani(singurul sacrificiu pe care il fac pentru scrap).
Primul meu proiect a fost o felicitare de dragoste si dor pe care am facut-o pentru prietenul meu (ca sa inteleaga de ce imi cumpar cerneluri ciudate si alte minunatii si sa stie ca mi-e dor de el).

Am folosit carton si hartie colorata, o bucata de chipboard din setul de decoratiuni Connemara, o capsa in forma de inimioara (cum altfel?) din setul Earth Eyelets, distress inks in nuantele Vintage Photo, Rusty Hinge si Peeled Paint, un cadran micut de ceas si panglica portocalie.

Pe curand,
Andreea

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background