SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

18 November 2010

Tutorial coşuleţ de bomboane

Hello people!
Am alt tutorial pentru voi, ceva dulce si adorabil pentru toti aceia dintre voi care sunteti amatori de dulciuri sau pentru persoanele dragi amatoare de dulciuri. Si dati-mi un exemplu va rog de persoana careia nu ii plac dulciurile :P.
Da, in perioada asta am fost foarte creativa, am invatat multe tehnici noi de felicitari si le-am pus in aplicare, o tehnica noua pentru flori 3D, super-simplu si cu efecte super (normal ca o sa vi-l impartasesc ;)). Intre timp insa sa vedem cum arata cosuletul meu si sa vedem daca va tenteaza si pe voi sa incercati:
Din exterior:
In interior:
Bun, mai intai sa vedem de ce avem nevoie:
 - 1 coala de carton pentru scrapbooking de 30 x 30 cm pe care o taiem, cu trimmerul, astfel incat sa ajunga la 20 x 20 cm; puteti folosi orice culoare de carton, depinde ce hartie imprimata vreti sa folositi;
 - niste hartie imprimata, cu orice model - e totusi necesar sa aveti cel putin 4 modele cat de cat asortate: 2 pentru interior, 2 pentru exterior
 - 4 capse decorative - eyelets, orice culoare
 - adeziv - eu am folosit creionul Quick GluePen, pentru ca e mai rapid decat banda adeziva ;)
 - o bucata de panglica de vreo 20-30 cm

...si gata

Bun, pasii sunt:
1. Taiem bucata de carton de 30 x 30 cm, astfel incat sa obtinem una de 20 x 20 cm; pentru asta, cum spuneam, folosim trimmerul
2. Impartim coala astfel obtinuta in 9 patrate egale: fiecare patrat va avea latura de 6,3 cm:
3: Patratele exterioare - cele 4 - le impartim in 2 pe diagonala (ca in imaginea de mai sus). Trecem apoi la decorarea cosuletului nostru. Fiecare patratel avand 6,3 cm, noi taiem patrate de 6 cm din hartia imprimata: 8 patratele pentru exterior, 8 pentru interior. 4 dintre patratele pentru fiecare parte - interior si exterior - raman intacte, iar celelalte 4 le taiem pe diagonala pentru colturi:
4. Lipim hartia imprimata si pe exterior si in interior, iar apoi trecem la perforarea colturilor pentru a introduce capsele decorative, prin care va trece panglica:
Cosuletul nostru e acum gata. Nu mai trebuie decat sa treceti panglica prin capsele decorative, sa faceti o fundita si....bineinteles, sa umpleti cosuletul cu bomboane ;).
Sper ca v-a placut. Pana data viitoare, spor la scrap si la bomboane :P! 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background