SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

01 December 2010

Primul meu calendar de Advent

Mi-a placut ideea f. mult si am zis ca vreau si eu unul. Exista atatea modalitati super-ingenioase de a face calendare de Advent, dar eu am ales-o pe aceasta (de pe net). E foarte simplu de facut si, daca la o adica voi vrea, o sa pot re-folosi acest album indepartand acele "buzunarase" de hartie, care acum servesc drept loc de adapostire a micilor surprize ;). Iata cum arata albumul meu:
In varianta "inchisa":
In varianta "deschisa": 
"De sus":
Sper ca v-a placut si poate, cine stie, indrazniti si voi :)! Nu ca ar fi mare lucru de indraznit ;). Ma asteapta 10 zile full de lucru, asa ca urati-mi spor! Multumesc :P! Numai bine pana data viitoare!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background