SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

16 January 2012

In spatele cortinei...

'Neata, dragilor!
Sper ca ati avut un weekend frumos cu vreme placuta si evenimente agreabile.
Weekend-ul meu a inceput de joi, cand am luat o binevenita pauza de la tradus  si am inceput pregatirile pentru ziua sotului meu care vineri a implinit 40 de anisori ;). Astfel, acest weekend a durat pana sambata seara. Duminica e de revenire :)). A fost un weekend tare placut pe care l-am petrecut alaturi de persoane dragi si asta e tot ce-a contat.
Klasse, prietenul nostru drag, care acum 2 ani s-a mutat din Växjö, orasul in care locuia si lucreaza, in Hovmantorp (un orasel in care mai nimic nu se intampla) s-a mutat inapoi in Växjö de la 1 ianuarie. Saracutul de el, timp de 2 ani a facut naveta (25 km) de la serviciu si inapoi, mai mult de dragul schimbarii si pentru a fi alaturi de prieteni. Se saturase de apartamentul in care locuia de 10 ani si voia o schimbare. Si a ales sa se mute aproape de noi - emotionant. Aproape, adica in acelasi bloc, la 1 scara distanta. Au fost 2 ani super si o sa ne fie dor de el. Mutarea lui inapoi e perfect sincronizata avand in vedere ca si noi o sa revenim in Romania in curand. El ar fi ramas singur aici, iar noi ne-am fi simtit cam prost din acest motiv. Asa ca ma bucur extrem de mult pentru el. Ieri am vazut si aparatamentul lui cel nou, care e super, si m-am bucurat si mai mult - printre altele pentru ca pe usa agatase semnul pe care l-am facut pentru el de Halloween:). M-am simtit asa de bine ;)):
Insa a fost si un weekend activ, in care s-au derulat activitati organizatorice, de impachetat si mutat, de gandit pe termen mediu, planificat si creat. A fost, pe scurt, un weekend full. Asa cum imi place mie. In caz ca nu v-ati "prins" pana acum, pe mine inactivitatea "ma omoara" :P. Iar ca sa combin utilul cu placutul, prefer sa ma implic in activitati care-mi si plac :P.
Planurile pe termen mediu se refera, bineinteles, la magazin si mai precis la lansare. Stim cu totii ca planificarea e cea mai importanta parte a unui proiect si ca, de obicei, ia timp. Asa ca aproape niciodata nu e prea devreme ca sa incepi.
So, what's brewing now?! Asa cum mentionam in postul anterior, pentru a sarbatori re-lansarea vom organiza concursuri si loterii cu premii, pe de o parte, si promotii pe de alta parte.
Deci...cam asta se intampla...
Cam asta e tot momentan. Pana la articolul urmator va urez sa aveti o perioada excelenta, asa cum v-o doriti :)!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background