SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

26 January 2012

La zi noua poze noi :P

Salutare tuturor!
V-am zis ca pana am vesti noi despre magazin va "omor" cu poze :P.
Aici a nins acum cateva zile si de atunci a fost frig mereu, asa ca zapada a ramas la sol. Iar azi a fost total amestecat - a si nins putin, dar a fost si frig si soare, asa cum imi place mie. Bineinteles ca am profitat si ne-am facut plimbarea de aruncat lucruri la gunoi - mutandu-ne, sunt o groaza de maruntisuri la care e evident ca trebuie sa renuntam (nu ca n-am vrea). Si cum eu iau de obicei camera cu mine, mai ales cand e vreme buna de fotografiat, am profitat putin, cum altfel ;)?! Iata ce am reusit sa surprind pentru voi, sper sa va placa :):



Sa nu va speriati ca sunt asa gloomy - e din cauza setarilor ;).
In afara de asta nu am multe noutati - stiti si voi cum e sa te muti dintr-o casa - ei, e putin mai mult "de lucru" pentru ca noi ne mutam si din tara :)))). Sunt ceva formalitati de indeplinit (din fericire merg repede), de vandut  mobila, de selectat ce aruncam, ce luam acum, ce mai incolo, de impachetat ce a ramas neimpachtat etc. Iar toate astea printre picaturi, cand luam pauza de lucru. Se anunta a fi un an plin, activ, iar eu sunt gata sa-l intampin :P.
Ianuarie e pe finish deja, nu pot sa cred. Februarie e luna scurta si apoi vine...MARTIEEEEE - ya-hoo!!! Getting excited, hey? Me too!!! 
Pregatesc surprize frumoase, asa ca tineti aproape, dragilor ;)!
O seara frumoasa si un weekend superb tuturor!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background