SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

13 February 2012

Am fost premiata ♥!

Long time de cand am primit un premiu. 
Insa Magda mi-a facut o surpriza tare placuta si mi-a acordat acest premiu sweet, Cute Blog Award (ador bufnitele :P). 
Magda, multumesc frumos pentru ca te-ai gandit la blogul meu si pentru comentariu :)!
Sunt si niste "reguli" atasate acestui premiu:

1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu! 



Iata si intrebarile:

1. Care este produsul de machiaj preferat?

Rujul.
2. Trendul preferat in 2011...
Sincer, habar nu am...cred ca o anumita culoare, dar nu mai stiu care a fost in 2011:)). Stiu sigur insa ca in 2012 culoarea in trend este tangerine si imi place la nebunie ;).
3. Desertul preferat.
Inghetata - yummmy.
4. Culoarea preferata?
Am 2 intre care nu pot sa aleg: verde si portocaliu :P.
5. Care este ultim melodie ascultata?
Alphaville - A victory of love - e in topul preferatelor mele de cand aveam vreo 13 ani .
6. Pisici sau caini?
Caini, categoric, iar dintre ei preferatul meu e Golden Retriever.
7. Care este prenumele tau?
Veronica.
8. Spune ceva despre tine, ce nu ai mentionat pana acum pe blog!
Imi place sa dansez :).

Bun, acum e randul altor 3 bloguri sa primeasca acest premiu:


Felicitari tuturor pentru creatiile minunate!

Sa avem o saptamana superba, dragii mei, plina de iubire si sentimente frumoase!


LATER EDIT: Si mai am un blog cu creatii scrapbook frumoase: artalaindemana.blogspot.com. Ella, sper sa iti faca placere acest premiu, eu ti-l ofer cu mare drag!!!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background