SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

12 February 2012

Cuttlebug-ul si Happy Scrappy

Dragi prieteni,

Acest post este dedicat in mod special acelora dintre voi care mi-au scris email in ultima perioada (cam 1 an si ceva) intreband despre Cuttlebug. Mai exact daca o sa aduc Cuttlebug-ul in magazin. Ma simt datoare, desi v-am raspuns fiecaruia in parte, sa fac public urmatorul fapt:
Datorita taxelor postale mari pe care un Cuttlebug le implica (cantareste aprox. 5 kg) si faptului ca pretul final ar fi deci prea mare, am decis sa nu comercializam acest aparat.
V-am scris deja tuturor si v-am recomandat un magazin din Anglia care a inceput recent sa faca transporturi si spre Romania - este magazinul de unde l-am cumparat si eu si pot sa va spun ca-mi merge fara probleme din 2010. Momentan, acest magazin are Cuttlebug-ul v2 (cu toate cele 4 placi de lucru aferente) si 3 matrite de embosare la aprox. 450 RON taxe postale incluse. Va garantez ca mai ieftin de atat nu il veti gasi niciunde altundeva - nu din cate stiu eu. Prin urmare, pentru aceia dintre voi care cauta in continuare sa-si cumpere un Cuttlebug, puteti lua in considerare si aceasta varianta.
Pentru aceia dintre voi care au deja Cuttlebug - sau orice aparat de decupat& embosat - in magazinul Happy Scrappy vom aduce la comanda matrite de decupare si embosare:



In speranta ca aceasta postare va va fi de ajutor, va urez o saptamana usoara ca un fulg, roz si plina de iubire ;)!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background