Impachetaaaaaaaa-rea :P!

Pfui, a trecut o saptamana de la ultima mea postare, parca ar fi ieri. Am tradus non-stop, borrrrrrring like hell va spun. Iar acum, chiar in timp ce va scriu, sotul meu face poze pe balcon. E un apus de soare cum n-am mai vazut - soarele arata ca o portocala imensa, numai ca e putin mai rosietic. Iar conturul e perfect, probabil pentru ca e foarte senin cerul. Contrastul e incredibil. Daca ies misto, bineinteles ca le pun, insa nu avem camera performanta cu zoom strong. In plus, soarele aici iarna apune foarte repede, trebuie sa fii rapid ca sa-l "prinzi" :)).
Am promis ca imediat ce am noutati va scriu, asa ca iata-ma :P. Noutatile sunt ca am inceput impachetarea masiva a produselor. Pe 11 februarie isi iau "zborul" spre Romania. Prin sufrageria noastra se face slalom acum daca vrei sa ajungi pe balcon:


Cutia care contine in principal hartie, cred ca are 20 kg :D
3 dintre cele 6 cutii mari si late:

In afara de asta, conform unui sondaj realizat saptamana asta, am constatat ca majoritatea prefera sa participe la un curs de creatii handmade/scrapbooking in weekend dupa pranz, asa cum as fi preferat si eu ;).
Sunt bucuroasa pentru ca o sa particip la primul meu swap, cel de primavara organizat de Revista Atelierul. Asa ca, daca esti pasionat de handmade si vrei sa participi la un swap (schimb de cadouri handmade), mergi repede aici, lasa un comentariu si apoi have fun ;). Eu abia astept sa vad cine imi va fi partenera (asta in speranta ca accepta cineva sa-si primeasca cadouasul pe 9-10 martie in loc de 1-2 martie):
Din aprilie o sa reincep colaborarea cu Revista Atelierul - am simtit lipsa acestei colaborari si ma bucur tare mult ca putem relua "afacerile".
In afara de asta, azi n-am avut chef deloc de tradus, mi-am facut juma´ de norma, sa vad daca pana diseara reusesc sa fac si cealalta jumatate. Cam asa e sa fii freelancer: cand ai de lucru muncesti non-stop, nu exista sarbatori, weekend-uri, cand nu ai te cam plictisesti - e un job...extremist :)).
Ca sa termin intr-o nota optimista si vesela, astept cu mare drag sa fiu in tara tocmai cand vine primavara - ador sa fiu pe faza cand imbobobesc pomii, sa simt mirosul florilor de primavara, ma umplu de viata si abia astept :)!!!
Pana la urmatoarea veste despre ce se intampla la HAPPY SCRAPPY, va urez tuturor din suflet un weekend frumos si calduros si o saptamana lejera :)!