SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

27 March 2012

From trash to treasure

LATER EDIT: Aceasta felicitare s-a vandut la Targul de Pasti de la Craiova :).

Cine a spus că prin podurile caselor vechi se pot găsi comori, avea dreptate. Normal că totul e subiectiv, însă, din fericire, aproape oricine caută găseşte ceva să-i placă. Mie dintotdeauna mi-a plăcut să caut prin poduri – doar-doar găsesc ceva “cool” – şi am găsit mereu. Ştiţi mirosul acela de cărţi vechi? Sunt înnebunită după el. 
Recent am găsit exact ce speram să găsesc: nişte felicitări şi cărti poştale de la începutul sec. XX. Acestea sunt din 1904 mai exact (108 ani vechime, incredibil cand ne gândim), unele din ele imprimate chiar în Paris. Paris-ul autentic, nu Micul Paris cum, pe bună dreptate, era denumită capitala noastră pe atunci. Si, nu ştiu voi, însă eu întotdeauna am considerat că limba şi civilizaţia franceze au un farmec de necontestat, care pentru mine va rămâne mereu irezistibil. Iată cartea poştală în stare nealterată:
Două dintre cărţile poştale găsite în pod vor fi vedete în intervalul următor, iar una chiar azi. Despre iubire şi…primăvară. Ţinând cont că vederea în sine e aşa de veche, am considerat că şi felicitarea în cadrul căreia o voi integra trebuie să aibă un aspect vintage. Sper să vă placă rezultatul final:
                  INSTRUCTIUNILE LE GASITI IN REVISTA ATELIERUL 
Lista de materiale folosite:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background