Creatii in premiera in Romania

Soooo, de ce am fost asa de absenta de peste tot saptamana trecuta? 
Acum 1 luna, sa zicem, am aflat ca Muzeul Olteniei organizeaza un Targ de Pasti la Craiova. Nu stiam sigur atunci daca o sa pot participa sau nu, pentru ca totul depindea de cat de rapid va fi Iepurasul anul asta :D. Cand am aflat ca vine mai devreme am prins curaj si mi-am anuntat prezenta la aceasta a IV-a editie. Si, a-propos de asta, vreau sa va spun ca participanti vechi si de seama de la Timisoara si din alte parti ale tarii aveau numai cuvinte de lauda fata de Muzeul Olteniei si de eforturile facute de ei. Muzeul Banatului, spuneau ei, nu organizeaza absolut nimic. Iar ca sa participi la un targ la Timisoara taxa este de 2500 sau 4500 RON. Nu mi-a venit sa cred. Dar altfel n-ar bate oamenii atata drum pana aici.
Anyways, Iepurasul a sosit la limita si eu i-am dat bice. Aveam doar 5 zile la dispozitie pentru a crea ceva unic si de inalta calitate, cu care sa pot participa  linistita la targ. Am avut placerea de a primi cuvinte de lauda chiar si de la directorul muzeului Olteniei, de la alti participanti la targ si vizitatori. Era primul meu targ si a fost o experienta utila. Sunt multumita de rezultat avand in vedere ca:
1. veneau sarbatorile si oamenii erau atrasi in mod irezistibil de standul cu branzeturi si carne de la Sibiu
2. acest tip de creatii este 100% nou in tara noastra
Asa cum spunea si o colega de breasla, e foarte greu sa vinzi daca nu ai cui. Asa este, din pacate. 
As vrea sa va arat doar cateva din creatiile cu care am participat la targ. Toate sunt felicitari si sunt special create pentru a putea fi oferite cu orice ocazie. Medalionul din mijloc este lasat gol (nescris) tocmai pentru ca cel care ofera felicitarea sa-si poata scrie singur urarea. 
Sunt perfect constienta ca acest gen de creatii sunt 100% NOI in Romania asa ca, daca veti dori sa creati ceva asemanator, va rog frumos sa mentionati blogul meu ca si sursa de inspiratie. Va multumesc anticipat :)!

PENTRU COMENZI puteti suna la numarul de telefon 0770-563698.











O saptamana frumoasa in continuare si Paste Fericit va urez de pe acum!