SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

01 September 2012

♥♥♥ Baby-girl mini-album ♥♥♥

So, dragii mei, sunt constienta ca in ultima vreme ati vazut doar reclama pe blog, insa asta a fost - si va continua sa fie - situatia. Spre bucuria voastra, desigur ;). Si implicit spre bucuria mea si a lui Happy Scrappy ;).
Dar iata ca am decis sa "condimentez" putin lucrurile si sa va mai arat cate ceva din ultimele mele lucrari. Care, recunosc, nu au fost deloc multe. Insa un proiect care mi-a fost drag si pe care nu as fi putut sa-l ratez e albumul pentru mult-asteptata fetita a unor prieteni de-ai mei. Fetita care urmeaza sa se nasca in urmatoarele 2 saptamani ♥♥♥!!!
In ciuda faptului ca nu am creat foarte mult, am stat cu ochii pe net dupa tehnici noi - sau vechi - care sa-mi placa. Eu in general caut acele tehnici care sa mi se para atat de irezistibile incat sa-mi doresc sa trec imediat la treaba ;). Si am gasit-o. Iata rezultatul:


Ca sa si explic putin: fiecare pagina de album este de fapt un plic care poate contine 4 insertii, 2 pe fiecare parte a paginii.

Aici sunt insertiile scoase din plic. Fiecare insertie are un mic "maner" ca sa poata fi scoasa cu usurinta din plic. Insertiile din partea superioara a plicului ar fi chiar invizibile fara acel "maner" ;).
Aceste insertii vor contine fotografii si informatii cu si despre "eroina" albumului: poze din primele momente de viata, data si ora exacta a nasterii, informatii legate de greutate si inaltime etc. Si tot asa, poze si informatii mereu diferite pe masura ce bebelina va creste ♥♥♥.



Pot sa spun ca a fost foarte migalos de realizat si cel mai greu de realizat au fost copertile. Albumul va mai putea fi decorat si dupa ce mami/tati termina de introdus pozele si informatiile. L-am lasat asa pentru ca nu stiam daca vor dori sa lipeasca poze si pe plicuri si coperti. Probabil, deci, ca albumul imi va mai pica o data in maini, ca sa-l finisez. Sper sa reusesc sa revin si atunci cu varianta finala a operei ;).

So, cam astea au fost noutatile mele creative. Sper ca v-au placut.
Pana data viitoare, va urez un weekend placut alaturi de cei dragi!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background