SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

11 February 2014

Bine v-am regasit cu noi creatii!

La multi ani, lume buna! Si bine v-am regasit! Sper ca ati intrat cu bine in Noul An si ca acesta se arata a fi bun din toate punctele de vedere pentru voi.
E ceva timp de cand nu am mai aterizat pe blog si imi cer scuze! Timpul a fost nemilos cu mine si in plus am trecut si printr-o perioada mai lipsita de inspiratie din punct de vedere...blogosferic :). La scrapbooking in schimb nu am dus deloc lipsa de inspiratie.
Intrucat nu pot sa spun ca acum sunt mai inspirata decat in ultimele luni, si aceasta postare o sa fie scurta si concisa. Mai jos veti gasi cateva poze cu cateva din ultimele creatii.

Set de birou Originality:


Album pentru 38 de fotografii de 9x13 cm: albumul are un design compact si masoara 10 x 15 cm. Albumul are 3 "fişiere", fiecare cu cate 10-13 pagini special create pentru fotografii de 9x13 cm







...si cateva din creatiile realizate pentru un proiect cultural foarte amplu in care sunt implicata:


 

 
 




Cam asta ar fi tot momentan. 
Va urez sa aveti parte de o saptamana usoara si insorita!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background