SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

15 July 2014

Sinteza foto a primelor 2 Ateliere de Vacanta

Dragii mei,

o fi ea vara, dar mai ocupata ca vara asta eu nu am fost decat cand am dat la facultate. Asa ca imi cer scuze ca nu v-am updatat cu poze de la primul Atelier de Vacanta. Eu, sincer, sunt foarte bucuroasa de revenirea mea pe blog (ca o cam lasasem moale in ultima vreme, tot din cauza lipsei de timp).
Deci, iata aici poze de la:

Primul Atelier de Vacanta - felicitari-sevalet duble:











si de la

Al doilea Atelier de Vacanta - in premiera in Craiova, am facut cunostinta cu CUTTLEBUG-ul ;):













Va multumesc mulllllt tuturor pentru participare si pentru atmosfera prietenoasa pe care o creati <3 span="">

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background