SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

28 January 2015

Highlights - 2013 si 2014 in creativitate

Nici macar nu imi pot aminti, asa, la o retrospectiva rapida, cand a fost ultima oara cand am scris o postare dedicata creatiilor mele :). Daca stau bine sa ma gandesc, cred ca prin 2012. 
Dar asa a vrut timpul. A fost atat de plin cu ateliere, evenimente de organizat, de participat etc., asta ca sa nu mentionam jobul meu de zi cu zi, care uneori ma tine cate 10 zile in fata calculatorului, singura zi in care ies din casa in intervalul asta fiind ziua cu atelierele :). 
Dar...ce ma plang eu aici, o admit, dintotdeauna mi-a placut sa fiu "busy and important" ;).
S-au intamplat multe in ultimii 2 ani, dar pofta de creatie e acolo, mereu cu mine, si asta ma bucura teribil. In 2015 am intrat cu o "foame" teribila de a crea.
Referitor la magazin, probabil ca ati observat ca i-am schimbat profilul, in sensul ca nu mai comercializez produse, ci exclusiv creatii scrapbooking. Tot ce apare in magazin apartine deja unor persoane fabuloase, cum imi place mie sa spun (pentru ca asa e). Insa toate pot fi adaptate pentru a corespunde dorintelor si personalitatii tale.
Am creat multe din 2012 incoace, si de fiecare data recompensa mea (imateriala) este satisfactia deosebita a clientilor. Este un "job" in care, din punctul meu de vedere, banii nu ofera satisfactia obisnuita. E nevoie sa vezi si bucurie in ochii clientului, incantare si curiozitate. Atunci simt ca banii sunt pe deplin meritati.
Dar hai sa trecem la "probe" - aici doar o selectie a celor mai reprezentative creatii din ultimii 2 ani, si le gasiti pe toate (cu exceptia celui cu Craiova) cu detalii in magazin ;):


Primul album scrapbooking din istoria Craiovei (pentru Primarie):

 Din "tainele" celui mai complex si sofisticat album creat in 2014:

Album de zi de nastere, adorat atat de copii cat si de parinti pentru culorile vesele si optimismul pe care il emana:


Album de nunta:

Album pentru bebei, in dulcele stil vintage:

Album masculin "black and white" - cu "lipici" si la doamne si domnisoare ;):


Va doresc si voua un an plin de incantare si inspiratie creatoare.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background