SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

12 February 2015

Prima expozitie scrapbooking din Romania ii este dedicata lui Eminescu

Dragi prieteni,

Asa cum am promis, revenim cu fotografii de la expozitie. Despre cum a fost la expozitie puteti citi in articolele colegilor mei de blogosfera, de la finalul acestei postari:


Mandrie:

Indrumatorii:

Eu si dragii mei colegi blogosferici, iar unii din cei prezenti lipsesc din foto:


**********************************************

Dupa cum stiti deja, anul acesta s-au sarbatorit 165 de ani de la nasterea poetului nostru national, Mihai Eminescu. Eminescu e poetul meu preferat, asa ca nu puteam sa las aceasta zi sa treaca fara a-l sarbatori pe poetul "nepereche" intr-un fel aparte. Asa ca, impreuna cu Casa de Cultura "Traian Demetrescu", cu doamna profesoara Nadia Sutelca de la Scoala nr. 2 "Traian" si cu cei 34 de copii de la clasa a V-a C unde dansa este diriginta, l-am sarbatorit pe Eminescu intr-un mod creativ, unic, in premiera pe tara, dar inainte de toate, din sufletDetalii puteti vedea si aici.


Iata ca acum a sosit momentul mult asteptat al expozitiei, care va avea loc azi in Galeria Vollard a Casei de Cultura "Traian Demetrescu", de la ora 18.00
Va invitam cu drag sa vedeti ce creatii frumoase au realizat acesti copii frumosi si talentati, coordonati de doamna profesoara Nadia Sutelca pe partea de literatura si de subsemnata pe partea de scrapbooking. Vom reveni cu fotografii.

Despre acest eveniment au mai scris pana acum:

1. Sergiu Boboc - Zice lumea 
2. Damian Irimescu - Damianirimescu.ro
3. Daniel Botea - Natural
4.  Madalina - Madalinutza
5. Sanda Brezniceanu - Ralucaok


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background