SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

27 March 2015

A fost Primavara in toata regula la atelierul "Happy Scrappy"

Ieri a fost o zi suuuuuuper-super-plina. A fost prima zi de primavara adevarata, cu soare si caldura. Iar asta mi-a dat atat de multa energie, ca m-am apucat de curatenie imediat dupa ce mi-am baut cafeaua cu lapte de dimineata. Si am facut noi curat pana dupa pranz, cand am inceput sa ma gandesc ca la 5.30 pm am cursul de suedeza. Wow!!! Dar stai asa, ca mi-am pregatit totul de ieri: suport de curs format fizic+audio, agenda cursului, fisierele audio erau deja pe telefon. Totul e gata. La fel si pentru scrapbooking. Bagajelele erau facute. Deci ne puteam trage putin sufletul. 
Pe la 4.30 am iesit la plimbare. Am ajuns la tanc la Tradem si a inceput cursul de suedeza, care s-a dovedit a fi foarte bine planificat ;). 
A urmat apoi atelierul de scrapbooking unde am creat felicitari-sevalet de primavara. Las fotografiile sa vorbeasca despre cum a fost, insa vreau sa va spun ca sunt super-incantata de faptul ca acum pot practica scrapbooking si cei care au suficiente materiale si echipamente acasa incat sa poata veni la atelier pe gratis :)!!!!






Sper ca v-a placut sa petreceti cateva minute alaturi de noi si va asteptam cu drag si data viitoare ;). Weekend placut pana atunci!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background