SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

04 March 2015

Craiova a omagiat si omagiaza Femeia prin scrapbooking

O perioada extrem de intensa din punct de vedere scrapbook-icesc :P. 
A fost mai intai Dragobetele, pe care ati vazut ce frumos l-am sarbatorit. 
Apoi, ieri, impreuna cu talentatii bloggeri olteni, am sarbatorit Ziua Femeii.

Iar maine de la orele 18.00, craiovenii sunt invitati la atelierul GRAUIT oferit de Casa de Cultura "Traian Demetrescu" pentru a omagia Femeia prin creatii scrapbooking. Mai sunt 5 locuri, iar inscrierile se fac pana maine la orele 12.00 la info@mvcreative.eu.

Eu, din pacate, sunt destul de racita, ceea ce nu-mi permite sa savurez la maxim atmosfera de sarbatoare de la aceste ateliere :(.
Insa un moment emotionant pentru mine, personal, a fost faptul ca sotul meu a participat la acest atelier, pentru el fiind prima oara cand creaza ceva prin scrapbooking :). Astfel, am avut placerea sa primesc de la el o pagina de album extrem de dulce, in care nu a dorit sa foloseasca fotografii, ci desene realizate de el (prima creatie din imaginea de mai jos).


Bloggerii prezenti la acest atelier sunt:

Participantii fara blog au fost:
Sandra B.
Alina V.
Stefania D.

Acum va las pe voi sa intrati in atmosfera prin intermediul fotografiilor pe care am reusit sa le fac. Vedeti cata pasiune si cata culoare exulta din aceste fotografii? Imaginati-va cum a fost "live" :). 
Si mai multe fotografii gasiti in albumul lui Daniel, de la care noi, fetele, am avut placerea sa primim un martisor foarte original: o plantuta de aloe vera. Multumim mult, Daniel!





Si iata si mult asteptata poza de grup:

Va multumesc, dragi prieteni, pentru participare si pentru pasiunea pe care o puneti in realizarea acestor minunate creatii. 
La fel ca si in cazul nostru, al membrilor blogosferei craiovene, creatiile au impact exponential mai mare cand sunt impreuna. Sunt fiecare in parte frumoase si originale, insa toate la un loc devin o forta, nu :)?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background