SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

22 May 2015

Felicitari cu trepte pentru toti sarbatoritii zilei

Ieri a fost ziua Sf. Constantin si Elena si bineinteles ca am sarbatorit si noi la atelierul de scrapbooking ;). Am creat felicitari cu trepte laterale, am colorat si decorat si am obtinut super-felicitari, frumoase si delicate, tocmai bune pentru a fi oferite persoanelor dragi si sarbatorite :).
Ne revedem joia viitoare, cand fiecare ca crea inca 1-2 pagini pentru primul sau album de familie ;).
Si, tineti-va bine, pe 4 iunie, cand va fi concursul, vom crea, impreuna cu bloggerii craioveni, pagini despre Craiova pe tema "Craiova Mea". Aceste pagini vor fi create pe baza unor fotografii facute de fiecare si a unor schite, diferite pentru fiecare de data asta ;). Paginile vor forma un album care va ramane la sediul Casa de Cultura "Traian Demetrescu", putand fi rasfoit de toti cei care ne viziteaza orasul. Va ramane, deci, in istoria orasului nostru :). Dar despre asta mai multe intr-o postare viitoare, saptamana viitoare cel mai probabil ;). Tineti aproape, deci!
   
 

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background