SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

13 May 2015

"Pure Rainbow Love"

Hello world!
Am revenit cu cea mai recenta creatie mixed media. Este in format A4 si se numeste "Pure Rainbow Love", in caz ca nu v-ati dat seama dupa titlu :p.
Am inceput sa lucrez la el aseara, insa ce a iesit (fundalul) nu mi-a placut suficient de mult ca sa continui, asa ca azi dimineata am luat-o de la cap, cu inspiratie noua :). Si iata ce a iesit. Sper sa va placa si voua, cel putin la fel de mult cum mi-a placut mie sa lucrez la ea. 
Este, bineinteles, unicat si timp de 2 saptamani va fi si in magazin.
Pe curand :)!

  




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background