SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

20 August 2015

Create a world of Beauty

Hello friends,

Im back with my latest journal page. I love poppies and so does my sister, so i said i should enjoy myself by creating it and then offer it to her. I love poppies so much that i started learning how to draw them myself. However in this page they are not drawn by me. I try to find the courage to create a layout/canvas with poppies, but i feel i have to practice some more :).
So here is my page, which now, im proud to say, it hangs in my niece's room together with some creations made by my husband. Hope you like it and that it will inspire you too, maybe :)
...and the details:

Salutare, prieteni!

Iata cea mai recenta pagina de jurnal. Si eu si sora mea adoram macii, asa ca am decis sa imi ofer putina bucurie creand aceasta pagina si apoi sa o ofer surorii mele. Sunt mandra sa va spun ca pagina este expusa in camera nepoatei mele, impreuna cu alte cateva lucrari ale sotului meu si prietenului nostru, Klasse. O artista in miniatura este nepoata mea, ador felul in care se inconjoara de frumos. Ba mai mult, acum este atat de inspirata ca a inceput si ea sa creeze in stil mixed media.
In speranta ca va place pagina mea, va multumesc pentru vizita pe blog si va astept mereu cu drag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background